Poprzez internetowy panel administratora umożliwia zarządzanie Twoim klubem. Można między innymi:
Tworzyć, edytować i usuwać rezerwacje.
Zarządzać danymi klientów.
Zarządzać Voucherami.
Monitorować wszystkie rodzaje płatność.
Przeglądać raporty.
Obsługiwać magazyn (dostawy towaru, inwentaryzacje, faktury, pozycje sprzedażowe).
Zarządzać użytkownikami (różne role).
Wysyłać wiadomości email.
Obsługiwać grupy zajęciowe (okresy rozliczeniowe, wiele grup, członkowie, różne zajęcia, trenerzy) ...
PANEL KLIENTA
Panel klienta dostępny jest dla Klienta po zarejestrowaniu, natomiast pracownicy Recepcji mają możliwość wejścia na panel każdego z klientów bez konieczności logowania się. Panel klienta umożliwia:
Edycję danych osobowych.
Wyświetla historię rezerwacji.
Doładowania na kartach.
Zapisy na zajęcia - dla siebie i osób powiązanych (dzieci).
Pokazuje Vouchery.
APLIKACJA RECEPCYJNA (POS)
Sprzedaż towarów i usług (integracja z drukarką fiskalną).
Obsługa kart członkowskich (karty zbliżeniowe RFID).
Monitorowanie czasu klienta w obiekcie - także naliczanie dopłat za przekroczony czas w obiekcie.